FRI FRAGT VED ONLINE KØB FRA 350 KR. Levering 1-2 hverdage

Handelsvilkår

Retur til din indkøbskurv

GENERELLE OPLYSNINGER

Nedenstående handelsvilkår gælder for alle leverancer fra Simply Family (forlaget bag Go’ Samtale, www.gosamtale.dk). Hvis du har spørgsmål, kan du skrive på mail@simplyfamily.com

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er angivet inkl. moms. Den angivne pris ved bestillingstidspunktet er den gældende pris.

Håndtering af din bestilling

Når du afgiver en ordre på gosamtale.dk, modtager du automatisk en bestillingsbekræftelse pr. mail. Vil tilstræber at behandle din ordre samme dag, hvis den er afgivet inden kl. 15:00 samme dag. Øvrige ordrer behandles den næste hverdag.

Såfremt varen ikke er på lager modtager du efter senest 3 hverdage en ordrebekræftelse med et forventet leveringstidspunkt.

Hvis et eller flere produkter på ordren ikke er på lager sendes hele ordren samlet når det sidste produkt kommer på lager. Du har altid mulighed for at fjerne et produkt fra ordren, hvis du ikke ønsker at vente på det. Send blot en mail til mail@simplyfamily.com

Vi leverer alle vores ordrer med GLS, og du kan vælge mellem følgende leveringsmuligheder:

  • GLS pakkeshop, 29 DKR.
  • GLS erhverv, 29 DKR.
  • GLS privat, 59 DKR.
  • GLS Returlabel 50 DKR

Bemærk: Vi leverer ikke til Grønland og Færøerne.

Simply Family modtager følgende betalingsmuligheder:

  • Dankort
  • Visa / Dankort
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • MobilePay
  • Bankoverførsel
  • Viabill
  • EAN Faktura
  • m.fl.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Gratis levering

Simply Family ApS tilbyder gratis fragt på ordre, som er på minimum 500kr, og sendes via GLS pakkeshop eller GLS erhverv. Hvis en ordre af en hvilken som helst grund, går under de 500kr vil den blive pålagt betaling for fragt.

Fortrydelsesret

Som privat kunde har du 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag varerne modtages, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail@simplyfamily.com eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Husk at oplyse dit faktura nummer, således at vi ved varen er på vej.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Manglende afhentning eller nægtelse af modtagelse

Vælger du ikke at hente din vare ved pakkeshoppen, eller nægter du modtagelse, vil du blive pålagt et returforsendelsesgebyr på 50 kr. Disse vil blive trukket fra det beløb, vi returnerer, når vi har modtaget varen igen.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Værdiforringelsen vil være ca. 25 % af varens salgspris.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Simply Family ApS
Engdalsvej 117
8220 Brabrand

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Specielt til Erhvervskunder

Følgende punkter gælder særligt for erhvervsdrivende:

  • Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende
  • Transportskader skal straks ved modtagelsen af varen gøres gældende over for fragtmanden, samt noteres på fragtbrevet. Hvis dette ikke sker, kan der ikke senere reklameres over transportskader.

Reklamation

Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Simply Family ApS
Engdalsvej 117
8220 Brabrand

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til mail@simplyfamily.com

Transportskader

Eventuelle synlige transportskader bør straks ved modtagelsen af varen gøres gældende over for fragtmanden, samt noteres på fragtbrevet. Er der transportskader/mangler på varen som ikke var synlige på leveringstidspunktet, skal transportøren holdes skriftlig ansvarlig indenfor 7 dage.

Kontakt derfor hurtigst muligt Simply Family ved eventuelle skader.

Persondatapolitik 

Du du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata i vores vores privatlivspolitik

Ophavsret

Al materiale som Simply Family har liggende online samt al reklame og oplysningsmateriale må ikke kopieres, sælges, reproduceres uden skriftlig tilladelse fra os.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mail@simplyfamily.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for klageløsning
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby
www.forbrug.dk

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Handelsbetingelserne er senest opdateret 01-04-2019

 

Retur til din indkøbskurv